جهاد "تبیین" یکی از مهم ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در برهه حساس کنونی است

asatid
مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی مطرح کرد:

جهاد "تبیین" یکی از مهم ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در برهه حساس کنونی است

دشمنان اکنون بر روی عملیات روانی، جنگ شناختی، ادراکی و جنگ رسانه‌ای متمرکز شده‌اند و به دنبال سیاه نمایی، نفرت افکنی، مشروعیت زدایی و ترویج یاس و ناامیدی هستند. 

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان غربی گفت: جهاد "تبیین" یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در برهه حساس کنونی است. 

محمد حسن جوادی، اظهار کرد: تبیین از نظر لغوی فاصله گذاری بین حق و باطل، خیر و شر همچنین ارزش‌ها و ضد ارزش‌هاست، که باید در این زمینه جهاد کنیم، چرا که رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند. 

وی با بیان اینکه در مقابل تبیین، التقاط، تحریف، مغلطه و کتمان حقیقت قرار دارد، ادامه داد: تبیین از نظر علمی و فلسفی به علت‌یابی رویدادهای اجتماعی و شناخت مقصد کنشگران عرصه های مختلف، تصویر و روایت صحیح واقعیات، دستاوردها و نتایج انقلاب اسلامی گفته می‌شود. 

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته نتوانستند با جنگ نظامی، تحریم اقتصادی، ترور، تهدید، اقدامات تجزیه طلبانه و حقه بازی‌های دیپلماتیک، انقلاب را از حرکت و پویایی بازدارند. 

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب خوشبختانه امیدی برای رسیدن به اهداف شیطانی خود با ادامه آن سیاست‌ها ندارند، اضافه کرد: دشمنان اکنون بر روی عملیات روانی، جنگ شناختی، ادراکی و جنگ رسانه‌ای متمرکز شده‌اند و به دنبال سیاه نمایی، نفرت افکنی، مشروعیت زدایی و ترویج یاس و ناامیدی هستند. 

جوادی کتمان پیشرفت‌های ایران و پررنگ کردن مشکلات، القای ناکارآمدی نظام و فتنه انگیزی به بهانه‌های واهی، کشته‌سازی و تسخیر اذهان، ایجاد اختلال در نظام محاسباتی مسئولان و مردم را از جمله ترفندهای دشمنان نظام و انقلاب برشمرد.

  وی خاطرنشان کرد: در چنین برهه حساسی باید در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداشته شود، که رهبر معظم انقلاب نیز چنین موضوعی را مطالبه کرده‌اند. 

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج آذربایجان غربی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.