انقلاب موجودی زنده و در حال حرکت است و موتور محرکش اسلام است

asatid
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب موجودی زنده و در حال حرکت است و موتور محرکش اسلام است

راهبرد دشمن امروز حمله به ارکان انقلاب و نظام است.160 موسسه علمی دولتی دانشگاهی ماموریت دارند نسخه‌هایی برای مقابله با ارکان انقلاب بنویسند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع اساتید مسئولین و جانشینان بسیج اساتید سراسر کشور گفت:  از اینکه در جمع اساتید برجسته دانشگاه که پرچمدار دفاع از انقلاب و اسلام در مهم ترین نقطه جغرافیایی هستند، خوشحالم و این زمان را غنیمت می‌دانم.

وی در ادامه بر موضوع تبرّی تاکید کرد و بحث تحول در علوم انسانی را مهم دانسته، عنوان کرد: تربیت عملی موضوع مهمی است. استادان ما باید به دو بال علم و معنویت مجهز باشند.

حاجی صادقی همچنین به موضوع جهاد تبیین پرداخت و گفت: در موضوع جهاد تبیین در مفاهیم مانده‌ایم و به مصداق نرسیده‌ایم، باید بررسی کرد به چه نظام موضوعاتی باید پرداخته شود. مقام معظم رهبری در 14 خردادماه 7 فرمان صادر کردند. به نظر بنده آنچه رهبری فرمودند توصیه نیست بلکه فرمان است. ایشان فرمودند نگذارید از انقلاب هویت زدایی شود، نگذارید حقیقت انقلاب را واژگونه نشان دهند. نگذارید یاد امام کم رنگ شود، نگذارید ارتجاع جایگیر شود. نگذارید جنگ روانی تاثیر گذار شود و وانمود کنند که کشور به بن بست رسیده است نگذارید اعتماد مردم به مسئولین از بین برود.

وی همچنین از خطر ارتجاع سخن گفت و سپس با بیان مصداق‌هایی از آیات قرآنی ویژگی‌های مومنین را برشمرده و از ضروت استقامت فکری و عملی در مومنین یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب موجودی زنده و در حال حرکت است و موتور محرکش اسلام است. آنچه امام و همه مردم را به حرکت درآورد اسلام است. راننده این حرکت در صراط مستقیم ولایت است. اقتدار این حرکت و سوخت رسان مردم اند.

وی سپس به موضوع استکبار ستیزی به عنوان هویت انقلاب اشاره کرده و با ذکر این پرسش که چرا دشمن به دنبال هویت زدایی است، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی را نمی‌توان از بین برد مگر با زدن ستون آن . دشمنان خود اعتراف کرده‌اند که جنگ 8 ساله بزرگترین خدمت به انقلاب اسلامی بود چرا که در 8 سال جنگ، انقلاب اسلامی انسان‌هایی حماسه آفرین را تربیت کرد. جنگ به دفاع مقدس تبدیل شد که نظام را حفظ کرد و انقلاب را به جهان صادر نمود. راهبرد دشمن امروز حمله به ارکان است، 160 موسسه علمی آنها که 60 تای آن دولتی و 100 موسسه دانشگاهی است ماموریت دارند نسخه‌هایی برای مقابله با ارکان انقلاب بنویسند.

حاجی صادقی افزود: آنها با راه اندازی اسلام بدلی در تلاشند اسلام را خاموش کنند.  اسلام بدلی بزرگترین بلای تاریخ است مانند دوران معاویه که می دانست با دین باید به سراغ دین برود. آنها می دانند آنتی تز انقلاب  را باید در تز انقلاب جست. می دانند این انقلاب از بین نمی‌رود مگر آنکه آنها که انقلاب کردند از این انقلاب خسته شوند. خسته نشان دادن مردم و تغییر ذائقه فرهنگی آنان و تغییر گرایش‌ها و الگوها و رواج اباحه گری و فساد از جمله روش‌های آنها است.

وی با اشاره به آنکه همه مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم، عنوان کرد: مهم‌ترین رکن اسلام ولایت است. استادان بسیجی برای حفظ این رکن اسلام باید برنامه و نقشه و روش صحیح داشته باشند. پاسخ به دشمن  از طریق جنگ ترکیبی میسر است.  چرا که دشمن روش خود را بر جنگ ترکیبی گذاشته است. امروز جهاد تبیین است که ضرورت جهادهای دیگر را روشن می‌کند. جهاد تبیین یعنی جهاد آفرینی در همه زمینه‌ها.

افشای دشمنان، جبهه سازی و تشکیل شبکه‌ای منسجم با پرچمداری استادان دانشگاه، مطالبه، بصیرت افزایی و تبیین صحیح ولایت محوری، جهاد امید آفرینی، تلاش برای کارآمدسازی نظام اسلامی، تببین وضعیت شکست خورده دشمن، تقویت و تمرکز روی محتوای انقلاب و تبیین صحیح و مناسب سبک زندگی اسلامی از جمله راهکار مبارزه در میدان جنگ ترکیبی بود که نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان آن پرداخت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.