نظارت ستادی از بسیج اساتید استان اردبیل

asatid
با حضور دبیر اشراف؛

نظارت ستادی از بسیج اساتید استان اردبیل

وحید شریفی دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان اردبیل و نظارت ستادی از بسیج اساتید این استان با معاونین و مسئولین بسیج اساتید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، وحیدشریفی عصر دیروز  با حضور در محل سازمان بسیج اساتید استان اردبیل ، نشستی با معاونین و مدیران کانون‌های استادی این استان داشت.
در این دیدار بهنام سمیعی، جانشین بسیج اساتید استان اردبیل برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده را تشریح کرد و در ادامه هر کدام از معاونین و مدیران ضمن توضیح اجمالی اقدامات و عملکردهای خود انتقادها و پیشنهادهایی را مطرح کردند.
وحیدشریفی در این بازدید ضمن تشکر از فعالیت‌های اساتید بسیجی، از ظرفیت‌های بالای نهضت استادی بسیج اردبیل در راستای خدمت به نظام حکمرانی کشور سخن گفت.
دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور علاوه بر اجرای برنامه‌های ابلاغی و ارائه گزارش‌های مربوطه به سازمان مرکزی، بر ضرورت حرکت اساتید بسیجی به سمت تولید علم نافع در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

هدایت پایان نامه‌های دانشجویی به سمت حل مسائل کشور از جمله پیشنهادات وحید شریفی در این نشست گزارش شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.