خون پاک شهدای مظلوم بر عهده بانیان و حامیان داعش و طراحان پروژه اغتشاش و بی ثباتی در ایران اسلامی است

asatid
در بیانیه بسیج اساتید کشور مطرح شد:

خون پاک شهدای مظلوم بر عهده بانیان و حامیان داعش و طراحان پروژه اغتشاش و بی ثباتی در ایران اسلامی است

سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ را محکوم کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، در متن این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


«إنّ اللهَ اشتَرَی مِنَ المُومنینَ انفُسَهُم وَ امَوالَهُم بِأنّ لَهُم الجَنهَ، یُقاتلونَ فِی سَبیلِ اللهِ فَیَقتلونَ وَ یُقتلونَ»
یقینا خدا از مومنان جان ها و اموالشان را به بهای آنکه بهشت برای آنان باشد خریده؛ همان کسانی که در راه خدا پیکار می کنند، هم دشمن را می کشند و هم کشته می شوند. (توبه/ 111)
بار دیگر دستان خون آلود و مظلوم کش استکبار جهانی از آستین گروهک های تکفیری جاهلی بیرون آمد و جمعی از مردم مومن و زائران حضرت احمدبن موسی(علیهما السلام) را در حین دعا و نیایش به شهادت رساند. 
بدون تردید خون پاک این شهدای مظلوم بر عهده بانیان و حامیان داعش و طراحان پروژه اغتشاش و بی ثباتی در ایران اسلامی می باشد. چراکه به گواهی اسناد و شواهد خشونت، بمب گذاری، ایجاد وحشت و حوادث شوک آفرین بخشی از طرح اتاق فکرهای جبهه غربی، عبری و عربی است که تحت عنوان «زمستان داغ» با هدف تجزیه ایران توسط سرویس های اطلاعاتی اروپایی و صهیونیستی، گروهک های تجزیه طلب، تکفیری های وهابی و بهایی، منافقین خودفروخته، سلطنت طلب طلبان روسیاه و... در دست اجراء می باشد. 
هرچند این حادثه برای مردم کشورمان جانکاه و غمبار است لکن استیصال و نومیدی دشمنان ملت ایران در موج سواری بر اعتراضات اجتماعی را عیان ساخت و پرده از چهره واقعی مدعیان حقوق بشر غربی در دفاع از جوانان و آزادی را برداشت. چنانچه نشان داد دمکرات های مدعی حقوق بشر و آمریکای بایدنی در توحش و بی رحمی هیچ تفاوتی با جمهوری خواهان و آمریکای ترامپی با هم نداشته و برای مقصود خویش که در حال حاضر ایجاد احساس ناامنی برای مردم ایران و زیر سوال بردن نقطه قوت نظام اسلامی در برقرار امنیت کشور و منطقه می باشد، دست به هر خباثت و جنایتی می زنند. گواه این ادعا کشف و خنثی سازی توطئه های بزرگی است که به لطف الهی و هوشیاری سربازان ولایت ناکام مانده است. 
سازمان بسیج اساتید کشور به نیابت از جامعه دانشگاهی و ملت مسلمان ایران با محکوم کردن این حادثه تروریستی و دیگر حوادثی که با هدایت و حمایت گروهک ها، عناصر و رسانه وابسته به آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و شیخ نشین های منطقه صورت می گیرد، اعلام می داریم که ملت و جوانان ایران زمین، اینگونه حرکات مذبوحانه را ناشی از ضعف در میدان و ناتوانی در تقابل با نیروهای پرتوان کشورمان دانسته و بار دیگر یادآور می شویم که ما ملت امام حسین(ع) و ملت شهادتیم. پس بکشید ما را تا بیدارتر شویم. 

سازمان بسیج اساتید کشور 
آبان ماه 1401

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.