صدور بیانیه محکومیت فتنه های اخیر

asatid
توسط سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری صادر شد:

صدور بیانیه محکومیت فتنه های اخیر

خواستار آنیم که این دریوزگان کور و ملعون وابسته به اجانب را به اشد مجازات برسانند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری پیرامون محکومیت فتنه های اخیر بیانیه ای را به شرح زیر صادر نمود:

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله الامواتا

در گذر گاه زندگی چه قسی القلبانی که برای شیرین ساختن کامشان ، شیرین زبانانی را به کام تلخ مرگ می گیرند تا بگویند که از نام انسان بودن فقط آدم بودن رافهمیدند ونه انسان بودن را .

دیروز در گذرگاه شامگاهان رسید صاعقه ای که شاهرگ حیاتی دوتن از جوانان این مرزو بوم را گرفت وبار دیگر در خونشان مشق عاشقی ، تمرین نمود.شهادت شهید دانیال رضازاده وشهید حسین زینال زاده از دانشجویان دانَشکده فنی منتظری  مشهد، چه خوب به ما آموخت که مزدوران تزویر و فریب و معاویه صفتان غوطه ور در دام عمروعاص های زمان، چه ناجوانمردانه شمشیر بی رحمی در دست گرفتند و تیشه به ریشه ی شاه پرک های جوان ما می زنند.

ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک و نیز تسلیت به خانواده های معزی وخانواده بزرگ دانشگاه فنی وحرفه ای، از مسئولین امنیتی و قضایی،  خواستار آنیم که این دریوزگان کور و ملعون وابسته به اجانب را به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی چهارمحال و بختیاری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.