بسیج اساتید در نظام حکمرانی آموزش عالی بعنوان مشاوری قوی، نقش‌آفرین است

asatid
رئیس دانشگاه پیام نور در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور:

بسیج اساتید در نظام حکمرانی آموزش عالی بعنوان مشاوری قوی، نقش‌آفرین است

رئیس دانشگاه پیام نور تاکید کرد که بسیج اساتید در نظام حکمرانی آموزش عالی به عنوان مشاوری قوی، نقش‌آفرین است.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر ابراهیم تقی‌زاده در نشست مسئولان استانی بسیج اساتید سراسر کشور با شعار (انسجام سازمانی _ جهاد گفتمانی _ تعالی حکمرانی) که صبح امروز در تهران برگزار شد از تلاش‌های مجموعه بسیج اساتید در ارائه راهبردهای مناسب در حل مسائل دانشگاه تقدیر کرد.

وی با اشاره به وضعیت خاص دانشگاه‌ها در مدت اخیر و در دوران کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی از فاصله گیری دانشگاه از آنچه باید انجام دهد و سنگینی رسالت دانشگاهیان و اساتید در این میان سخن گفت.

123

 

دکتر تقی زاده در ادامه سخنان خود گفت: ما در دانشگاه شاهد نقش‌آفرینی موثر بسیج اساتید و بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی به ویژه در رفع ناآرامی‌های اخیر بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور عنوان کرد: امروز فضای مجازی دانشجویان را درگیر کرده است و این مهم باعث می شود که همه اساتید بیش از پیش در این فضا هم‌افزایی داشته باشند.

وی از تشکیل ستاد جهاد تبیین در دانشگاه پیام نور اصفهان برای ایفای نقش هماهنگی در دانشگاه‌های پیام نور کشور سخن گفت.

دکتر تقی زاده بر نقش بسیج اساتید در نظام حکمرانی آموزش عالی در ماموریت گرایی دانشگاه به عنوان مشاوری قوی تاکید کرده و  گفت: دانشگاه باید از ظرفیت این مجموعه که شامل اساتید انقلابی و ولایت‌مدار است که به دانشگاه کمک می‌کنند، استفاده کند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین از ایجاد تشکل‌های اساتید شامل قرارگاه اربعین در ایلام، قرارگاه راهیان نور در غرب و جنوب و قرارگاه راهیان پیشرفت و فناوری در این دانشگاه سخن گفت.

در بخشی از این نشست حجت الاسلام نبوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از ویژگی‌های رفیع عالم حقیقی و ربانی گفت و به جایگاه بالای معلمان اشاره کرد.

وی افزود: در خط مقدم مطالبات رهبری انتظاراتی از اساتید دانشگاه است.

نبوی در خصوص انجام کارهای جهادی  به وظیفه  بسیج اساتید در دانشگاه‌ها و لزوم نقش آفرینی آنها اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.