ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان تشکیل جلسه داد/ برنامه ریزی مدون برای اعزام به راهپیمایی اربعین

استان کرمان

ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان تشکیل جلسه داد/ برنامه ریزی مدون برای اعزام به راهپیمایی اربعین

ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان با حضور مسئولین دانشگاه‌های استان به منظور برنامه ریزی مدون برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی اربعین تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید و به نقل از خبرگزاری دانشجو، ستاد اربعین دانشگاهیان استان کرمان با حضور مسئولین دانشگاه‌های استان در دانشگاه شهید باهنر کرمان، به منظور هم اندیشی، تصمیم گیری و برنامه ریزی جامع و مدون برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی اربعین بصورت حضوری و مجازی  در مرداد ماه تشکیل جلسه داد. در این جلسه مسئولان دانشگاه‌های استان کرمان ضمن اشاره به تجربیات سنوات قبل به مشورت و تبادل نظر در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن نحوه اعزام دانشجویان پرداختند.


 اربعین رخدادی بی نظیر است
سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان  گفت: در بحث رخداد بی نظیر و بین المللی اربعین لازم است دانشجویان ما به عنوان سفیران در این اجتماع عظیم شرکت کرده و ما بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر از ظرفیت و برکات و پیامد‌های آن بهره کامل را ببریم. باید همه دانشگا‌ها بتوانند از حداقل رسالتی که در حوزه فرهنگی دارند در بحث تسهیل اعزام دانشجویان از استان‌ها تا مرز‌ها و همچنین بحث برگشت از مرز را بکار گیرند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.